Schimbare de paradigma
Context & Nevoi
Clientul isi dorea și avea nevoie de o crestere a competentelor echipelor care interactionau direct cu clientii, în departamentul Tele-Sales, pe de o parte.
Pe de alta, exista o nevoie de schimbare de mentalitate la nivelul echipei de manageri regionali, atat în ceea ce privește conținutul muncii lor, cat mai ales în ceea ce privește scopul acesteia.
Proiect
Au fost realizate 2 programe în paralel, fiecare în cate 2 etape: unul pentru echipa de Tele-Sales și unul pentru echipa de Manageri zonali.
Programul adresat echipei de Tele-Sales s-a orientat catre: adaptarea stilului de comunicare la client și context, up-sale, cross-sale, planificarea și executarea campaniilor/ profil de client.
Programul adresat echipei de Manageri zonali a abordat subiecte precum adapatarea stilului de leadership, motivatia, managementul resurselor și al proceselor + moduri de a le imbunatati, planificare, feedback și coaching.
Rezultate
Canalizarea influentei managerilor asupra echipelor lor în vederea reorganizarii și aplicarii complete a procedurilor de gestionare a depozitelor.
Cresterea eficientei campaniilor de tele-sales datorita intrebarilor mai potrivite și a ascultarii mai atente a ceea ce spun clientii.
Domeniul de activitate Comert cu piese si accesorii auto
Beneficiari directi Angajatii in rolurile de Customer service si Managerii de depozite regionale.
Durata totala 3 luni
Subiecte Comunicare, Vanzari, Serviciu Client, Stiluri de leadership, Managementul resurselor, Feedback
Alte proiecte dezvoltate pentru acelasi client:
Teambuilding pentru departamentul Cutsomer Service.