Diferiti și impreuna

Context & Nevoi   

Grupul client viza o creștere accelerată a cifrei de afaceri, în condițiile optimizării proceselor interne și dezvoltării echipei, atât din punct de vedere al competentelor, cât și al numărului. Scopul principal era eficiența și eficacitatea în muncă, obținute prin schimbarea de paradigma referitoare la relația dintre angajați și clienți.

Proiect

Un program de dezvoltare de competente în mediul real de lucru, în contextul social al echipei și al clienților. 8 module, plus un teambuilding și o serie de proiecte interne menite să transforme rutinele operaționale.

Rezultate

Reorganizarea structurilor de lucru și a echipelor pentru anumiți clienți/ proiecte.

Îmbunătățirea comunicării atât cu clienții, cât și între echipele care prestează servicii diferite.

Domeniul de activitate: Servicii de consultanță juridică, financiară, contabilitate, payroll

Beneficiari direcți: Toti colaboratorii directi

Durata totală: 12 luni

Subiecte: Comunicare, Intrebarea, Vânzări, Gestionarea resurselor, Managementul schimbării, Gestionarea conflictului, Lucru în echipă

Alte proiecte dezvoltate pentru același client: Assessment de grup, ca etapă de selecție a candidaților.

Clientul a spus

"Ne-au plăcut structura foarte clară, activitățile de practică și morala lor bine aleasă.”

Domeniul de activitate