Vanzari și mai multe vanzari
Context & Nevoi
Rezultatul unei evaluări periodice a experienței clientului final a indicat nevoia de dezvoltare a competențelor reprezentanților de vânzări și a consilierilor de service.
Proiect
O etapă de evaluare inițială, realizată sub forma unui proiect de ”Client misterios” – Mystery Shopper.
Un program de formare de competențe format din 5 module, pentru fiecare tip de beneficiar – un parcurs pentru reprezentanții de vânzări și un alt parcurs pentru consilierii de Service. Pentru reprezentanții de vânzări, programul a fost alipit lansării unui nou model de autoturism și integrat cu acel eveniment, în sensul adaptării tuturor elementelor de practică la conținutul tehnic al respectivului produs.
O etapă finală de evaluare formată din testare teoretică și evaluare practica în showroom, pe baza ”modelului de 5 competențe” definit și antrenat pe durata programului.
Cea mai puternică experiență practică propusă în acest program a fost o zi de lucru live, în showroom, cu prospecti reali, din care o parte au devenit clienți în următorii 2 ani.
Rezultate
Creșterea vânzărilor ca urmare a dezvoltării competențelor și a oportunităților de exersare zilnică.
Îmbunătățirea indicatorilor de calitate la interacțiunea cu clientul în service.
Domeniul de activitate: Rețea de dealeri auto cu service integrat
Beneficiari direcți: Reprezentanții de vânzări și Consilierii de service ai rețelei de distribuitori din România ai mărcii
Durata totală: 14 luni
Subiecte Comunicare, Vânzări, Prezentare/Discurs public, Serviciul client
Alte proiecte dezvoltate pentru același client: Experiența de brand pentru rețeaua de dealeri, cu scopul creșterii sentimentului de apartenență și încredere reciprocă – program de formare și eveniment de activare, ca parte a strategiei de brand.