Echipa de management
Context & Nevoi
După mai multe reorganizări și divizări ale activității, echipa de management a unei mari companii de producție și distribuție de bunuri alimentare se găsea într-o etapă de refacere și pregătire pentru o noua etapa de crestere. Membrii noi și rolurile transformate necesitau integrare și aliniere. Toată lumea simțea nevoia de ceva care să încarce bateriile echipei și să îi adune pe toți în jurul noii strategii.
Proiect
Un program de lucru în echipă, realizat cu ajutorul instrumentelor teatrului de improvizație, în echipă cu actori profesioniști. Proiectul a fost compus din 7 activități de tip învățare prin experiența teatrului de improvizație, tradus în concepte practice de business, facilitarea unei sesiunii de grup și, ulterior, procesarea unui feedback 360.
Rezultate
Integrarea celui mai nou membru în echipă și reorganizarea echipei.
Un set de acțiuni concrete asumate de membri echipei de management și aliniere acestor acțiuni în modul și conținutul comunicat către restul organizației.
Dezvoltarea unor competențe precum gestionarea resurselor și a abilităților de prezentare.
Domeniul de activitate: Producție bunuri de larg consum (alimente)
Beneficiari direcți: Managerii din echipa de conducere
Durata totală: 8 luni
Subiecte: Managementul resurselor, Comunicare aliniată, Creativitate/ Inovație, Prezentare/ Discurs public, Lucru în echipă, Gestionarea schimbării
Alte proiecte dezvoltate pentru același client: Etapa a doua a acestui program, 2 ani mai tarziu.
Program de dezvoltare de competențe pentru echipa de management intermediar.
Program de dezvoltare de competențe pentru managerii echipelor de producție.