Migrare la business units
Context & Nevoi
Organizația migra de la un model de business antreprenorial, sub forma unei singure entități, către un model de business împărțit în Business Units, astfel că un plan de succesiune pe termen mediu și lung a fost dezvoltat.
Acest plan de succesiune avea nevoie să fie susținut de o serie de acțiuni menite să dezvolte competențele de management și leadership ale managerilor din echipa de conducere, precum și ale managerilor din echipa imediat următoare. În noul context de business îmbrățișat de companie, nivelul intermediar de management apărea pentru prima oară ca echipă de sine stătătoare.
Proiect
Program de dezvoltare de competențe format din 4 sesiuni a câte 2 zile, la care se adaugă o serie de proiecte de echipă.
Rezultate
Creșterea competențelor individuale și a rezultatelor de echipă.
Clarificarea și asumarea rolurilor, ca urmare a identificării potențialului individual și de echipă.
Beneficiarii direcți: Managerii din echipa de conducere și managerii de nivel intermediar
Durata totală: 8 luni
Alte proiecte dezvoltate pentru același client: Dezvoltarea competențelor de management pentru noua echipă de management intermediar, printr-un program similar, după 2 ani.
Training pentru dezvoltarea abilităților de intervievare pentru Experții Tehnici care participa la procesul de selecție ale candidaților.