Echipa de Team Leaderi
Context & Nevoi
Echipa de team leaderi era formată din persoane care se aflau pentru prima dată într-un rol de manager.
Dincolo de nevoia de dezvoltare de competențe specifice rolului de Team Leader, participanții aveau nevoie să înțeleagă și să integreze noua lor identitate profesională: interfața dintre colaboratorii care le raportau în mod direct, colegii cu roluri similare din țară și din echipa internațională, nivelele superioare de management și clienții direcți.
De la elemente administrative, precum contractele de muncă și elemente de management pentru evaluarea performanței, la elemente de customer service, acești profesioniști aveau nevoie să își organizeze munca în mod diferit și, mai ales, să își reorganizeze percepția asupra propriei munci și a rolului în echipă.
Proiect
Program de dezvoltare de competențe, de 6 zile, organizat în 5 module, plus o serie de rutine de management pe care le-au dezvoltat și adoptat în interiorul organizației.
Rezultate
Alinierea stilurilor de coordonare a echipelor.
Coagularea team leaderilor într-o echipa.
Îmbunătățirea transferului de cunoștințe și mai buna utilizare a expertizei în interiorul organizației.
Îmbunătățirea comunicării cu echipele internaționale.
Domeniul de activitate: Servicii B2B în domeniul Jocurilor Video
Beneficiari direcți: Echipa de Team Leader
Durata totală: 5 luni
Subiecte Identitate, Comunicare, Gestionarea Resurselor, Formularea de întrebări, Stiluri de leadership, Feedback, Gestionarea schimbării, Conflict, Rezolvarea problemelor